Praca 2017-04-04T10:15:32+00:00

Aktualne oferty pracy

Prosimy o aplikowanie na adres: rekrutacja@hotellamberton.pl

RECEPCJONISTA

Opis stanowiska

  • Kompleksowa obsługa recepcyjna gości i klientów hotelu.
  • Bieżąca współpraca z innymi działami.
  • Okresowa obsługa rezerwacji indywidualnych.
  • Praca według hotelowych standardów i procedur.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.
  • Praktyka w pracy recepcjonisty w minimum 3* hotelu.
  • Praktyka pracy w dowolnym programie recepcyjnym.
  • Chęć do pracy, pogodne usposobienie, miła aparycja i dobra prezencja.
  • Umiejętność i praktyka pracy w zespole.
KELNER
Opis stanowiska/wymagania:
  • Obsługa gości hotelowej restauracji oraz hotelowego klubu.
  • Doświadczenie w obsłudze gościa jako kelner/kelnerka.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy, jako barman.
  • Komunikowanie się w języku angielskim.
  • Dyspozycyjność i gotowość do podjęcia pracy od zaraz.
  • Wysoka kultura osobista i schludność.
  • Aktualna książeczka sanepidu.
KUCHARZ KUCHNI CIEPŁEJ
 

Wymagania

  1. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w gastronomii
  2. Mile widziane doświadczenie w pracy w hotelu
  3. Wysoka kultura osobista
  4. Pracowitość i rzetelność
  5. Zmysł smaku i estetyki kulinarnej
  6. Aktualna książeczka sanepidu

Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu w Hotelu

Zakres obowiązków:

  • Kierowanie pracą 4 osobowego działu handlowego (MICE)
  • Realizacja celów budżetowych wyznaczonych przez Zarząd Hotelu.
  • Dbanie o rozwój portfela klientów.
  • Kierowanie negocjacjami sprzedażowymi.
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi klientów korporacyjnych i indywidualnych hotelu.
  • Budowanie i realizacja strategii marketingowej, analiza rynku, raportów i statystyk.

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w hotelowym dziale sprzedaży i marketingu.
  • Stanowczość oraz umiejętność egzekwowania należytego wykonywania obowiązków przez podwładnych.
  • Najwyższa organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu.
  • Umiejętność prowadzenia aktywnej sprzedaży oraz negocjacji handlowych.
  • Umiejętność kreowania polityki marketingowej hotelu: strategia, dobór odpowiednich narzędzi, umiejętne rozdysponowanie zadań podwładnym.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej, stale rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę z bardzo atrakcyjnym wynagrodzeniem i premiami.
  • Pracę w środowisku biznesowym z najbardziej rozpoznawalnymi markami w kraju.
  • Lunche pracownicze oraz liczne szkolenia.
  • Wszystkie niezbędne do pracy narzędzia.