Jesteśmy otwarci zgodnie z aktualnymi obostrzeniami dla hoteli:
jesteśmy otwarci dla wszystkich Gości
posiłki serwowane są do pokoju
poza śniadaniami restauracja funkcjonuje w godzinach 17-21
Naszym priorytetem
Twoje bezpieczeństwo
Ponieważ bezpieczeństwo Gości i naszych pracowników jest dla nas w tej chwili najważniejsze, precyzyjnie wypełniamy wszystkie zalecenia GIS i WHO. Podjęliśmy odpowiednie działania i środki w celu zapewnienia najwyższych standardów czystości i higieny m. in.:
Pokoje
W pokoju mogą przebywać goście wyłącznie zameldowani w hotelu
Do dyspozycji gości w pokojach znajdują się czajniki
Pokoje są dokładnie dezynfekowane specjalnymi środkami m.in. piloty, włączniki specjalnymi środkami, a pościel i poduszki maszyną parującą generującą 100 stopni Celsjusza
Po każdym pobycie pokój jest ozonowany
Przestrzenie wspólne
Co godzinę dezynfekujemy wspólne przestrzenie hotelu takie jak korytarze, klamki, poręcze, windę oraz inne często dotykane powierzchnie
W godzinach nocnych wspólne przestrzenie są ozonowane
Po każdym gościu dezynfekowany jest blat recepcyjny
Wprowadzony został limit osób, które w tym samym czasie mogą przebywać w częściach wspólnych
Stoliki w naszym ogrodzie zostały ustawione z zachowaniem 3m odległości
Gastronomia
Restauracje hotelowe są zamknięte
Śniadania i inne posiłki mogą być są dostarczane do pokoi lub pakowane na wynos
Ogólne i Obsługa
Przygotowaliśmy punkty do dezynfekcji dla Gości
Pracujemy w maseczkach i rękawiczkach
Informujemy gości o wprowadzonych procedurach
Życzymy bezpiecznego pobytu w Hotelu Lamberton i równie bezpiecznych powrotów do domu.
Bierzemy udział w ogólnopolskiej kampanii #WypocznijBezpiecznie