Od konferencji, eventów i wystaw, przez eleganckie bankiety i imprezy rodzinne, aż po szkolenia oraz kameralne spotkania. Wygodna lokalizacja na skrzyżowaniu najważniejszych szlaków komunikacyjnych. Aż 11 modułowych sal od 28 do 320 m2 i Altana otulona zielenią nastrojowego ogrodu. Do tego 98 komfortowych pokoi i 200 miejsc parkingowych.
Ofertę dopełnia nowoczesny sprzęt, szybki Internet, perfekcyjna organizacja oraz polska i śródziemnomorska kuchnia, która urzeka zmysły. Słowem, nasz hotel konferencyjny spełni wszystkie Twoje potrzeby biznesowe i wizerunkowe.
Zajmujemy szczególne miejsce na biznesowej mapie Polski.
Nasz hotel konferencyjny zlokalizowany jest wystarczająco blisko, by szybko dojechać do ścisłego centrum Warszawy oraz wystarczająco daleko, by zapomnieć o wielkomiejskim zgiełku.
Organizujesz konferencję lub duże szkolenie? Jeśli tak, to Sala Perłowa spełni wszystkie Twoje potrzeby.
Szkolenie hybrydowe w formie spotkań panelowych? Kameralne spotkanie w
interesach? A może gra biznesowa? W naszych salach zaaranżujesz przestrzeń
do konkretnych potrzeb – idealnie, wygodnie i bez kompromisów.
Co powiesz na kameralne szkolenie, spotkanie w interesach lub śniadanie
biznesowe w przytulnej i jednocześnie eleganckiej sali warsztatowej?
Na Gości czeka tu duży stół, miękkie fotele, szybki Internet, rzutnik i oczywiście
dostęp do światła dziennego. Słowem, wszystko co niezbędne, aby zorganizować
niewielkie spotkanie lub śniadanie biznesowe w prawdziwie komfortowych warunkach.
Co powiesz na szkolenie lub spotkanie biznesowe w nastrojowej Altanie w sercu
zielonego ogrodu? To rewelacyjna alternatywa dla klasycznej sali konferencyjnej i
gwarancja, że uczestnicy poczują się tu wyjątkowo.
Atmosferę stworzą stylowe
wnętrza, duże przeszklone okna z pięknym widokiem oraz bujną zieleń.
„Nasz hotel na konferencje i szkolenia zapewnia obsługę eventów biznesowych na
najwyższym poziomie”. Te słowa nabierają zupełnie nowego znaczenia, gdy potwierdzają je
wiarygodne opinie. Właśnie dlatego z dumą prezentujemy rekomendacje naszych gości.